Exerian
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Harcrendszer

Go down

Harcrendszer Empty Harcrendszer

Témanyitás  Admin Szomb. 19 Jan. 2013, 22:45

1. Minden támadás feltételes! Ez talán a legfontosabb szabály. A védekező dönti el, hogy betalál-e a támadás, vagy sem. Mérlegeljetek értelemszerűen.
Jegyezzük azonban meg, hogy nem léteznek sem halhatatlan, sem sebezhetetlen karakterek. Ha azt veszem észre, hogy valaki "Istent" akar játszani arra rá fogok szólni. Tartsátok tiszteletben a másik felet.

2. Minden karakter egy cselekedetet, támadást, miegymást hajthat végre. Ha egyszerre több játékost akarsz megtámadni, akkor használj olyan cselekedetet, támadást, mágiát stb, hogy ezt véghez tudd vinni.
Van azonban néhány cselekedet, ami több gyors fázisból áll. Így a szabály értelmében egyetlen cselekedetnek vehetjük például azt, ha a karakter kivonja a kardját, és támad vele; mágiát használ; elővesz egy dobókést és eldobja stb.
Az olyan cselekedetek, amik például nagy összpontosítást, vagy kicsit hosszú felkészülési időt feltételeznek, azokat nem lehet rögtön elsütni.

3. Ha egy ellenfélre több támadást zúdítasz egyszerre, akkor azok automatikusan védve, hárítva lesznek kivétel az utolsó fázist. Ilyenkor a feltételes támadás szabályai vonatkoznak a játékosokra.
További kivétel, ha a védő harcképtelen, kábult, ájult, vagy bármi más olyan állapotban van, ami kiszolgáltatottá teszi.
Közös megegyezés szerint a lánctámadások mindegyike is betalálhat. Ez csakis a küzdő feleken múlik.

4. A védekező játékos a hárítást követően indíthat ellentámadást is. Ilyenkor is a feltételes támadás szabályai lépnek érvénybe.

5. A karakterek tehetnek, felkészülhetnek egy előkészített támadásra, cselekedetre is - de hozzászólásonként csak egyszer lehet ilyet tenni. Az előkészítés azt jelenti, hogy ha a másik fél tesz egy olyan cselekedetet, amit a karakterünk "megjósol", akkor az automatikusan kiváltja az előkészített cselekedetünket. (pl.*ha blokkolja a támadásomat, akkor kirúgom a lábát*).

6. Ha a karakterek összefognak egy másik ellen, akkor a feltétlen támadás csak abban az esetben válik semmissé, ha olyan helyzetbe hozzátok, amiből nem tudna menekülni (pl. ha az egyik karakter sikeresen lefogja az ellenfelét és a másik ezt kihasználva rásújt).
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 61
Join date : 2013. Jan. 18.

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.